Seguidors

dimarts, 9 de juliol del 2013

Vacances

A tothom li agraden les vacances, però amb aquesta situació económica que tenim molta gent no té la oportunitat d'anar de vacances, n'hi ha que no tenen ni la oportunitat de poder viure en una petita casa.
Bé parlant de les vacances, a tothom li agrada, parlant clar, jo no conec ningú que no li agradi anar de vacances a algún lloc, o com a mínim estar-se a casa i descansar d'estudiar, perquè un descans sempre va bé.
Jo tinc un petit apartament bastant acollidor, amb gent molt amable i simpàtica, nni que no m'agrada gaire anar-hi ja que tinc els amics al meu poble i no hem vulga allunyar d'allà.
I el mar... m'encanta és preciós poder disfrutar ni que sigui uns instants de la serena mar, o simplement de poder posar uns peus a la sorra de la platja.

                                                              

1 comentari:

  1. Doncs sí, no cal anar molt lluny ni gastar massa. Les meves vacances ideals també inclouen temps de pau i relaxxxxxxx.......

    ResponElimina