Seguidors

dilluns, 8 de juliol del 2013

Benvingut estiu

Benvolguts lectors de blog, a mi sempre m'ha agradat l'estiu, l'estiu és el que s'espera quan comences l'institut o més ben dit és el que s'espera a l'acabar-lo, a veure si m'explico, és un seguit de diversió continua, per aixó m'agrada tant.
Com de costum de l'estiu s'esperen moltes coses o bàsicament coses bones, és l'única estona de l'any en que és pot descansar d'estudiar.
Jo, com de costum, vaig al meu apartament, que m'encanta estar allà, a més està a primera línia del mar.
A més tinc un hotel davant del meu apartament que hi anem molt sovint ja que per les nits ens agrada anar al ball o a prendre un granizat, a mi m'agraden els de fruites del bosc.
Aquest granizat no és meu, l'he tret del google.


                                                                      

1 comentari:

  1. Jajaja, deu ser el granissat dels barrufets...estaria bé provar-lo segur que està deliciós com el de fruites del boscs. M'agrada aquest blog!

    ResponElimina